Jumaat, 8 Julai 2011

bestnya mereka :)

caciter - caciter apa yang best nii shekyn ? aha ! kawan2 shekyn yang pegi labuan laa best :) diorang melawat matrikulasi kat sana . best sangat . tengok gambar diorang tak jeles pun (dalam hati tuhan jak yang tau) hahahaha . tia paa , yang penting nnt diorang blik boleh sher pengalaman diorang maa shekyn . kan kawan2 :) TAPI ! yang pling penting , diorang balik bawa kan shekyn coklat . huhuhu . ckgu sudirman dan ckgu ct nirani pun mesti belikan shekyn coklat yaa . huhu . 

yang bestnya mereka d sana . dapat abg/akak angkat yang mempunyai keputusan SPM 10 A !!! waw ! terbaik dohh . hahahaha . nak tgk gambar diorang kat sana ? boleh2 . shekyn kidnap ckgu sudirman punya gambar :) hehehe . sory ckgu maccho :)

hah ! best tak ? best kan ^^

hehehe :) harap kawan2 buat yang the best d sana . dan dapat mengharumkan lagi nama sekolah kita SMK BUKIT GARAM II boleh baa ! huhu . harap mereka selamat kembali kat cni . amin . 





2 ulasan:

sudirman berkata...

tq..sgt best disni..byk pengalaman dapat..

shekyn♥shekarl berkata...

sama2 . nnt kongsi2 laa dgn kia org kat cni ckgu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...