Jumaat, 1 Julai 2011

coklat strawberry :)

comelny tajuk entry kyn . hahaha . puji sendiri lagi tu . eya lah , spa lagi mau puji klau bukan kita sendiri . kan , kan , kan ? huhu . cuba lah hidup kita ni macam coklat . manis jak . tak pernah rasa pahit . mahupun merah menyala macam strawberry kelihatan indah sekali . aduii , jiwang laa pula c`shekyn ni . huhu . tapi betul apa ?  

tapi hidup tak semanis tu dan tidak seindah itu . mungkin sekarang kita merasakan kemanisan itu . tapi persoalannya adakan kemanisan itu akan bertahan lama ? mungkin sekarang kita merasakan keindahan itu . tapi adakah keindahan itu akan terus menjadi indah ? 

hidup ni bagaikan roda . kadang kita d atas . kadang kita d bawah . jangan lah terlampau leka dengan kemanisan atau keindahan yang kita perolehi sekarang . kerana kita hanya manusia biasa yang tidak tahu nasib kita akan datang . betul tak ? klau betul . follow kyn 8x . hahahaha . gurau ja (=

indah bukan ?

terima kasih kerana sudi membaca (=


2 ulasan:

Namee Roslan berkata...

sedapnya.. :) kalau kat cameron highland banyak dan murah2 ! :D teringin nyaaa,,btw, follow kamu tanda support okayh! happy blogging :)

http://nameeroslan.blogspot.com/2011/06/serious-blog.html

shekyn berkata...

hehehe . maseh .
sokongan anda amat bermakna .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...