Rabu, 15 Jun 2011

ada apa dengan cinta ?

yess ! i love the title .  hehe . teringat pula cerita indon tu . tajuk`ny "ada apa dengan cinta" . best juga cerita ni . hee~ tp saya bukan mau cerita pasal wayang tu . saya nak cerita pasal cinta saya . hehe . joke jee . sebenar`ny ada apa dengan cinta ek ? kata orang yang tengah hangat bercinta . "cinta itu indah" . tapi kata orang yang pernah kecewa kerana cinta  kata . "cinta itu membunuh" . humm . masing2 punya kehidupan . tapi bagi saya .  "cinta itu indah bila kita saling mencintai . tp cinta itu boleh jadi sebalik`ny" betul tak ? hehe . saya pun tidak tahu laa . sebab saya bukan PRO dalam bidang ni . saja mau post2 . huhu . sebelum mencintai seseorang . belajar lah dulu . mencintai tuhan . diri sendiri . keluarga . kawan2 . harap cinta yang saya miliki sekarang adalah cinta abadi . aminnnn .

love is eternal .

-THE END-

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...