Ahad, 19 Jun 2011

kisah hati ♥

ehem2 . lama sudah saya tidak up date blog saya . huhu . nice kan title saya . KISAH HATI . pasti k0rang fikir saya nak cerita pasak cinta2 ni kan . sebab p0st saya yang sebelum ni cerita cinta2 saja . huhu . sampai follower pun tidak bergerak2 sudah . huhu . saya nak cerita . tentang beberapa hari yang saya lalui . beberapa hari ni , saya tersangatlah kurang tidur . sebab nak selesaikan pr0jek add math dan pr0jek pinsip perakaunan . penat memang penat . tapi saya selalu ada orang yang memberi saya semangat . ibu dan ayah saya ! terima kasih ibu dan ayah . biarpun saya bukan lah anak yang baik sangat , tapi mereka selalu ada untuk saya . kawan2 saya pun sama . mereka selalu buat saya tak kering gusi . kalau dengan diorang . sure ! masalah semua hilang . tidak lupa juga sama bf saya . biarpun saya jarang sms dia beberapa hari ni . tapi dia faham keadaan saya . maseh hby ! shekarl maree bah kan . huhu . 

hurm . spm tinggal beberapa bulan lagi . tapi kalau d`lihat keputusan exam baru2 ni . layak ka saya menduduki spm ? takut sangat2 . saya tidak mahu melihat ibu ayah saya menagis lihat result spm saya teruk . sya mesti ubah semua tu . saya harap masih sempat untuk ubah semua tu . amin . 

ok lah . itu ja . 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...