Rabu, 15 Jun 2011

siapa yang berubah ?

hummm . mungkin memang nasib saya kan kena maki pagi2 ni . dia tidak tahu hal sebenar maki2 orang pula . tidak pa la . saya dah lali dengan semua tu . biarpun ada rasa kecil hati . rasa mau nangis . macam2 rasa lah . tapi tetap bertahan saja lah . masalah kecil . kan . hee~ biarlah dia maki saya . asalkan saya tidak pernah maki dia . dia kata saya berubah ? sekarang spa yang berubah . dia ka saya ? dulu dia tidak pernah pun macam ni . tapi sekarang ? tidak pa . yang penting cinta dia tidak berubah . saya terima dia apa ada`nya . saya terima perlakuan dia sama saya dan saya tetap cuba untuk terus bertahan demi cinta saya . biarlaa orang kata saya ni . jiwang . tia kesah laa . asam garam dunia . setiap hubungan , mesti ada masalah . cuma hendak pandai menyelesaikan . 


-sedih-

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...