Selasa, 14 Jun 2011

me kecewa !

kecewa bukan pasal apa . kecewa pasal keputusan exam baru2 ni . punyalah teruk ! begini kah calon SPM ? wake up shekyn ! wake up ! sedar lah k0w . yang k0w tu nak ambil SPM tahun ni . sejujurnya disini , saya memang nak berubah ! tapi saya sendiri tidak yakin dengan diri saya . saya dah buat yang terbaik . tp kputusan tetap sama ! saya sudah tingkatkan masa untuk saya belajar . tapi ? hurmmm . cemburu tengok kptusan kawan2 yang dapat markah tinggi kat dalam kelas . kawan2 saya pun banyak sudah yang meningkat keputusan ! teringin sangat nak jadi macam diorang . harap sangat saya belum terlambat nak up balik . saya mengaku terlampau leka . harap saya mendapat hidayah kembali ke jalan yang benar . yey ! haha . 


- THE END -

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...